telephone icon 088 - 825 2525
  • Organisatie uitdagingen
  • Kenniscentrum
  • Vlirdens Nieuwsbrief
  • Contact
  • Wat wij bieden
    • Oriëntatiegesprek
    • Interim
    • Advies
    • Uitbesteden
    • Trainingen
    • Software
  • Actueel
  • Opdrachtgevers
    • Markten
      • – Zorg
      • – Overheid
      • – Klantcontact
    • Klantverhalen
    • Beoordelingen
    • Review Schrijven
  • Over Vlirdens
    • Vlirdens en Werkend2040
    • Onze visie op planning en WFM
      • – WFM Volwassenheidsmodel
      • – Planningsschijf Van 6
      • – Onze way of work
    • Dit is Vlirdens
      • – 6 keer Typisch Vlirdens
      • – Mensen bij Vlirdens
    • Partners Vlirdens
  • Werken bij
    • Vacatures
    • Onze arbeidsvoorwaarden
    • Great Place to Work
    • Zorgeloos solliciteren
    • Blijf op de hoogte
  • Vacatures
  • Organisatie uitdagingen
  • Kenniscentrum
  • Vlirdens Nieuwsbrief
  • Contact
close
Visie op WFM

Dienstverlening

Beoordelingen

  • Dienstverlening
  • Events
  • Vlirdens Campus
avatar-Angelique Drabbels

9

Mevr. Angelique Drabbels

Savant-zorg

26-07-2022 - Dienstverlening Algemeen

Werkzaamheden

Kennisniveau

Samenwerking

Aanpak

Bereikt resultaat

Communicatie vanuit PlanMen

Zou aanbevelen

De kwaliteit van de samenwerking zat ‘m in het feit dat de collega’s van Planmen heel goed meebewogen in de dynamiek van de organisatie. Zeker in Coronatijd erg waardevol. Daarnaast werd de visie en de bedrijfscultuur van de organisatie goed begrepen en meegenomen in de manier van werken. Naast kennis en kunde op het gebied van capaciteitsplanning werd de coaching aan de diverse teams als erg waardevol ervaren. De coaching en begeleiding was gericht op voordoen/meedoen/zelf doen met als resultaat dat de teams nu zelfstandig verder kunnen met de doorontwikkeling van capaciteitsmanagement binnen onze organisatie.

avatar-Imke Hidma

10

Dhr. Imke Hidma

Santander CF

01-07-2022 - Dienstverlening Algemeen

Werkzaamheden

Kennisniveau

Samenwerking

Aanpak

Bereikt resultaat

Communicatie vanuit PlanMen

Zou aanbevelen

hoeveel hoger wil je hebben?

Bedankt voor deze mooie waardering!

avatar-Sandra Stijl

8

Mevr. Sandra Stijl

Stichting Bijzondere Tandheelkunde

16-06-2022 - Dienstverlening Algemeen

Werkzaamheden

Kennisniveau

Samenwerking

Aanpak

Bereikt resultaat

Communicatie vanuit PlanMen

Zou aanbevelen

Prima samenwerking, denken mee met de branche en staan zelf ook open voor feedback.

avatar-Ineke Slootweg

8

Mevr. Ineke Slootweg

RST zorgverleners

16-06-2022 - Dienstverlening Algemeen

Werkzaamheden

Kennisniveau

Samenwerking

Aanpak

Bereikt resultaat

Communicatie vanuit PlanMen

Zou aanbevelen

Ik zou graag een 8,5 willen geven. Ik waardeer de aanpak en voor de wijze waarop we samen op zoek zijn naar een oplossing zou ik een 10 willen geven.

Bedankt voor je mooie review, namens het PlanMen team

avatar-Hans Ossel

8

Dhr. Hans Ossel

Ro!Entree B.V.

25-05-2022 - Dienstverlening Algemeen

Werkzaamheden

Kennisniveau

Samenwerking

Aanpak

Bereikt resultaat

Communicatie vanuit PlanMen

Zou aanbevelen

Het adviesrapport was goed, daar hebben we wat aan. Bij de gegeven power point presentatie over het adviesrapport vonden sommige collega’s die niet direct met WFM te maken hebben het moeilijk vonden om bij de les te blijven. Komt ook een beetje door onszelf omdat we een brede groep hadden uitgenodigd om deelgenoot te maken van de materie.

Dank je voor deze feedback. Het blijft lastig om een presentatie voor alle verschillende stakeholders even interessant te maken. We gaan echter kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

avatar-Joost Okkinga

9

Dhr. Joost Okkinga

DAG

16-05-2022 - Dienstverlening Algemeen

Zou je Vlirdens aanbevelen?

Fijn om met mensen te werken die er verstand van hebben.

avatar-Den Otter

8

Dhr. Den Otter

Brabant Water

13-05-2022 - Dienstverlening Algemeen

Werkzaamheden

Kennisniveau

Samenwerking

Aanpak

Bereikt resultaat

Communicatie vanuit PlanMen

Zou aanbevelen

Prijs-kwaliteitverhouding.

verhouding soort medewerker (opleiding/ ervaring versus prijs per uur)

Vind de dienstverlening goed maar de prijs hoog.
In een andere arbeidsmarkt zou ik deze prijs niet willen betalen.

avatar-Hans Reinerie

10

Dhr. Hans Reinerie

Woon Zorgcentra Haaglanden

10-05-2022 - Dienstverlening Algemeen

Werkzaamheden

Kennisniveau

Samenwerking

Aanpak

Bereikt resultaat

Communicatie vanuit PlanMen

Zou aanbevelen

Planmen heeft geholpen op een moment dat WZH in een lastige situatie zat. Er is adequaat gehandeld en de uitvoering was (binnen de complexe situatie) goed.
Graag willen wij met Planmen verder op structurele basis. Gesprekken hiervoor lopen inmiddels.

mvg Hans Reinerie
Manager I&A
Woon Zorgcentra Haaglanden

avatar-Marta Steinmetz

8

Mevr. Marta Steinmetz

Cygnific

05-05-2022 - Dienstverlening Algemeen

Werkzaamheden

Kennisniveau

Samenwerking

Aanpak

Bereikt resultaat

Communicatie vanuit PlanMen

Zou aanbevelen

As mentioned in the evaluation talk already, the communication and the way you tackle things on the spot is good. I also like the fact that you have introduced the evaluation moment at the end of the assignment where we can discuss what went well and what are the learning points for each other.

avatar-Veldman

8

Mevr. Veldman

GGDHM

21-04-2022 - Dienstverlening Algemeen

Zou je Vlirdens aanbevelen?

Wat ik bijzonder fijn vind in de samenwerking?
– goede bereikbaarheid
– laagdrempelig benaderbaar
– vriendelijk
– duidelijke communicatie
– snelle levering
– geen vraag is te gek
– (veelal) enthousiaste medewerkers die vanuit betrokkenheid voor mijn organisatie meedenken in operationeel en tactisch plannen. Strategisch meedenken wordt geprobeerd, maar vanuit de dynamiek van corona bestrijding en de afhankelijkheid van andere partijen (ministerie voor de opdracht) bijzonder lastig. Jongens en meiden die staan voor hun kennis & kunde en op basis daarvan initiatief tonen, advies geven, nieuwe ideeën aandragen. En ondertussen zelf weer leren welke vraagstukken een organisatie met zich meebrengt die vooral met uitzendkrachten werkt aangevuld met vaste medewerkers.

Waarom geen 10?
– Omdat er altijd ruimte voor verbetering mag zijn.
– Omdat ik de communicatie naar 1 van de meiden rondom het stoppen van haar inzet als onprettig heb ervaren, zie eerder ingediende klacht.
– Omdat ik me niet serieus genomen voelde bij het terugkoppelen van mijn ervaringen in de samenwerking met 1 van de meiden. Ik ben voor een open, eerlijke communicatie en voorstander van groei/ontwikkeling van de medewerker. Daardoor vind ik het belangrijk om de medewerker te laten weten om welke reden ik de inzet af wilde schalen en zelfs eerder stopzetten. M.i. is het in het belang van de medewerker zelf als planmen om hier als klant transparant in te zijn. Ik had het gevoel dat het vanuit planmen met de mantel der liefde bedekt werd. En eerlijk gezegd was ik daar tevens verbaasd over gezien het soort trainingen dat jullie je medewerkers aanbieden, super goede onderwerpen.

Bedankt voor je feedback. Belangrijke punten om aan te werken. We gaan ermee aan de slag

1 2 3 4 5 6 7 … 19

Meer weten?

Bart-van-der-Wijst

Bart van der Wijst helpt je graag verder!

telephone blue088 - 825 2525 email blueinfo@vlirdens.nl Naar contactformulier

Werk slimmer organiseren? Gewoon even met Vlirdens contact maken…

Contact
https://vlirdens.nl Logo
088 - 825 2525 info@vlirdens.nl

Vlirdens 088 - 825 2525 Logo Amersfoortseweg 98
3941 EP Doorn

Route via Google Maps
facebook twitter instagram youtube linked-in vimeo

Oplossingen

  • Advies
  • Interim
  • Software
  • Opleiding & training

WFM Thema's

  • Zelfsturing en Zelfroosteren
  • Capaciteitsplanning
  • Personeelsplanning
  • Wat is workforce management?
  • Integrale capaciteitsplanning
  • Flexibiliteit
  • Jaarurensystematiek
  • Diversiteit

Vlirdens

  • Vacatures
  • Contact
  • Vlirdens WFM Congres
  • Vlirdens WFM Awards

Up to date blijven?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Aanmelden

© Copyright 2025 Vlirdens

  • Privacyverklaring
  • Cookieverklaring