
Events
Beoordelingen

9
Mevr. Carola Haars
Royal FloraHolland
25-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Inspirerende dag, in een mooi decor

9
Mevr. Ingrid
Noordwestziekenhuisgroep
25-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Goed georganiseerd congres, waarbij je spreekt met allerlei verschillende vakgenoten uit verschillende sectoren.

8
Dhr. Edwin Commandeur
Bernhoven
25-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
.

8
Anoniem
25-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Toppertje!

8
Anoniem
25-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie

8
Dhr. Vanya de Jong
VHD
25-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie

8
Anoniem
25-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie

9
Anoniem
Stedin Netbeheer B.V.
25-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Ik heb het WFM congres als zeer positief mogen ervaren. Ik ben via het congres in contact gekomen met anderen in dit vakgebied, waar ik even in de keuken mag komen kijken.
Bovendien heb ik wat informatie kunnen oppikken waar ik in mijn functie direct profijt van heb.

9
Anoniem
25-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
8,5

9
Dhr. P. van Cutsem
25-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Na een zeer verzorgde ontvangst (met lunch) en een gedetailleerde uitleg over het verloop van de dag werd er begonnen met een aantal sprekers. Vervolgens namen de workshops hun aanvang waar na een korte presentatie ruimte was voor inbreng en discussie.
Na de workshops was het tijd voor een (wederom goed verzorgde) netwerkborrel waarbij ook nog een prijsuitreiking van een WFM award. Kortom, zeer de moeite waard om aan deel te nemen.
Dank je voor deze mooie review
Meer weten?
