
Events
Beoordelingen

8
Mevr. Sylvia Aartsen
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Goed geregeld congres, zowel op de inhoud als de zorg voor de bezoekers qua lunch, koffie/thee, borrel en hapjes. Fijne dag met interactieve sessies die inspiratie en stof tot nadenken geven. Leuke gesprekken kunnen hebben met nieuwe collega’s in het vak en oude bekenden.

7
Anoniem
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Was een leuk congres waarin ik weer meerdere vakgenoten heb mogen spreken en ontmoeten. inhoudelijk zou ik wel wat meer diepgang willen zien waarbij we dieper ingaan op actualiteiten en bijzonderheden. bijvoorbeeld: Wat betekend de WAB voor onze klantcontactorganisaties, hoe gaan we er als WFM mee om. Of: wat van Prinsjesdag raakt WFM.

9
Dhr. Marnix van de Heg
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Fantastisch!

8
Dhr. jorrit kouwenhoven
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
positief. wel even rommelig met de locaties van de break-outsessies. De sessie toekomst van de WFM was mij wel wat te abstract . daar had ik liever een inhoudelijke (zover mogelijk) invulling gezien

8
Stefan
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie

8
Dhr. Anoniem
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Prima georganiseerd en heel fijn om vakagenoten te ontmoeten

8
Mevr. Anoniem
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Het WFM congres sloot goed aan bij de punten waar wij, als organisatie, ook tegen aanloop qua punten op de Planafdeling. De breakoutsessies heb ik echt ervaren als waardevol en weer helder te hebben dat wij, als Planafdeling onze organisatie echt iets te bieden hebben!
Fijn dat jouw eerste keer op het Vlirdens WFM congres zo goed is bevallen!

8
Dhr. Imke Hidma
23-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Ik heb een prima ervaring gehad

8
Anoniem
23-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Leuk om dit evenement mee te maken. Dit was de eerste keer voor mij. Goed dat er verschillende sessies zijn om te volgen en tijd er tussen om de sessies met andere te bespreken.

8
Dhr. Karel-Jan Marrée
23-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Leuk, leerzaam en vooral een gezellig evenement waar branches en vakspecialisten elkaar in een ongedwongen sfeer kunnen ontmoeten.
Meer weten?
