
Events
Beoordelingen

9
Anoniem
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

8
Anoniem
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

9
Dhr. Jacob de Graaf
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen
Bedankt voor je positieve reactie en feedback. Ik vind dat je een goed punt noemt aangaande de vrijwilligers. Ik ga dat serieus meenemen naar volgend jaar.. dank voor de tip! Ik ben het ook met je eens dat een aansprekende plenaire spreker uit het vakgebied enorm leuk zou zijn... als je suggesties hebt hoor ik het graag! We zien je graag bij andere events van Vlirdens. Kijk hiervoor op vlirdens.nl/events/ Hopelijk tot een volgende keer! Het Vlirdens-team

8
Mevr. La Pierre
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen
Dank voor je reactie en tip over de tijdsindeling. Altijd weer een hele puzzel om die goed in elkaar te steken. Ik neem je tip mee naar volgend jaar om de tijden iets te verruimen! Hopelijk zien we je op een ander event van Vlirdens. Kijk hiervoor op vlirdens.nl/events/ Het Vlirdens-team

7
Mevr. Susan van Dijck
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen
Hallo Susan, Bedankt voor je reactie en feedback. Ik vind het pijnlijk om te lezen dat je zowel de broodjes kroket als de PartnerVisit hebt gemist. Je zult volgend jaar terug moeten komen naar het congres voor de herkansing! Ik zal van mijn kant dan proberen het niveau van de sessies te verhogen zodat het beter aansluit bij je verwachtingen. Tot volgend jaar! Het Vlirdens-Team

9
Anoniem
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

7
Mevr. Annemieke Simon
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

8
Francis Bosveld-goudsmits
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen
Dank voor je positieve reactie en feedback! Helaas heb ik ook geen simpele oplossing voor de uitdaging die je schetst. Ik vind het wel belangrijk dat de sprekers een goede beschrijving geven van hun sessie zodat mensen met de juiste verwachtingen naar een sessie gaan. Hier ga ik volgend jaar (opnieuw) op sturen! Hopelijk zien we je op een ander event van Vlirdens. Kijk hiervoor op vlirdens.nl/events/ Het Vlirdens-team

9
Anoniem
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

8
Mevr. brigitte
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen
Meer weten?
