
WFM Congres 2019
Beoordelingen

7
Mevr. Margriet
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
De informele sfeer vond ik heel goed. De diepgang had meer gemogen.

8
Anoniem
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Voor herhaling vatbaar :), en helpend met het denken over het vakgebied.

9
Mevr. Marisca Lustenhouwer
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Erg prettige, leerzame bijeenkomst met medewerkers uit alle sectoren van de gezondheidszorg, waardoor je meer kijk krijgt hoe zaken aangepakt worden binnen andere organisaties. Tegelijkertijd is het een bevestiging dat je binnen je eigen organisatie met de juiste dingen bezig bent, vanwege de herkenbaarheid die je ziet bij anderen.

9
Mevr. maartje Huijbers
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
ik heb het als heel positief, energiek en als zeer nuttig ervaren. fijn om zoveel mensen te ontmoeten die in hetzelfde vak zitten.

6
Mevr. Anoniem
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Helaas maar ik heb dit jaar geen goed gevoel over gehouden aan het event. De vorige 2 jaren vond ik het echt goed, goed georganiseerd maar dit jaar beduidend minder dan de afgelopen jaren. Vooral de sessies van Planman zelf vond ik niet goed (niets nieuws gehoor tov de vorige jaren)

10
Anoniem
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie

7
Anoniem
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Leuk evenement. Enkele bekenden getroffen, maar geen nieuws gehoord, waar de titels van de sessies hier wel aanleiding toe gaven dat te veronderstellen.

8
Mevr. Sylvia Aartsen
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Goed geregeld congres, zowel op de inhoud als de zorg voor de bezoekers qua lunch, koffie/thee, borrel en hapjes. Fijne dag met interactieve sessies die inspiratie en stof tot nadenken geven. Leuke gesprekken kunnen hebben met nieuwe collega’s in het vak en oude bekenden.

7
Anoniem
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Was een leuk congres waarin ik weer meerdere vakgenoten heb mogen spreken en ontmoeten. inhoudelijk zou ik wel wat meer diepgang willen zien waarbij we dieper ingaan op actualiteiten en bijzonderheden. bijvoorbeeld: Wat betekend de WAB voor onze klantcontactorganisaties, hoe gaan we er als WFM mee om. Of: wat van Prinsjesdag raakt WFM.

9
Dhr. Marnix van de Heg
24-09-2019 - WFM Congres 2019
Klanttevredenheid
Kwaliteit
Toepasbaarheid
Organisatie
Fantastisch!
Meer weten?
