
WFM Congres
Beoordelingen

7
Mevr. Susan van Dijck
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen
Hallo Susan, Bedankt voor je reactie en feedback. Ik vind het pijnlijk om te lezen dat je zowel de broodjes kroket als de PartnerVisit hebt gemist. Je zult volgend jaar terug moeten komen naar het congres voor de herkansing! Ik zal van mijn kant dan proberen het niveau van de sessies te verhogen zodat het beter aansluit bij je verwachtingen. Tot volgend jaar! Het Vlirdens-Team

9
Anoniem
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

7
Mevr. Annemieke Simon
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

8
Francis Bosveld-goudsmits
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen
Dank voor je positieve reactie en feedback! Helaas heb ik ook geen simpele oplossing voor de uitdaging die je schetst. Ik vind het wel belangrijk dat de sprekers een goede beschrijving geven van hun sessie zodat mensen met de juiste verwachtingen naar een sessie gaan. Hier ga ik volgend jaar (opnieuw) op sturen! Hopelijk zien we je op een ander event van Vlirdens. Kijk hiervoor op vlirdens.nl/events/ Het Vlirdens-team

9
Anoniem
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

8
Mevr. brigitte
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

8
Mevr. Anoniem
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

9
Anoniem
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

5
Mevr. Anoniem
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen
Bedankt voor je reactie. Ik snap je punt: de leisure-sector was dit jaar minder vertegenwoordigd. Hopelijk doen ze volgende jaar weer mee! Dit geldt ook voor een aantal grote leveranciers.. ik hoop met jou, dat ze er volgend jaar wél bij zijn. Het Vlirdens-Team

10
anoniem
24-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen
Meer weten?
