
WFM Congres
Beoordelingen

9
Dhr. Geoffrey Tan
22-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

9
Mevr. Lisette Janssen-Hendriks
22-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

10
Mevr. Carola Veerhoek
22-09-2018 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Toepasbaarheid
Aanbevelen

8
anoniem
05-10-2017 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Remco Claassen
Rob Adams

8
Dhr. Guus Genuit
04-10-2017 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Remco Claassen
Rob Adams
De paralelsessies waren erg goed, geen verkooppraatjes en we konden kennis opdoen en delen. De stoeltjes in de plenaire zaal waren een ramp. Zaten slecht waardoor ik of te ver naar achteren lag of geen steun in mijn rug had. Verder was het een erg goed georganiseerde dag en konden we ons netwerk weer tegenkomen.

8
anoniem
04-10-2017 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Remco Claassen
Rob Adams

9
Dhr. gaby van lemmen
03-10-2017 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Remco Claassen
Rob Adams
was een fantastische dag, goed georganiseerd, en een leuke locatie
misschien in de toekomst meer ruimte voor expertise, we kunnen van elkaar leren.
voor de rest top.

8
Anoniem
03-10-2017 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Ontvangst en registratie
Merkbekendheid
Expositiemarkt
Remco Claassen
Rob Adams

9
Dhr. Anoniem
03-10-2017 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Remco Claassen
Rob Adams
Zeer goed georganiseerd congres en fantastische sprekers bij de planaire sessies. Veel bedrijven uit de WFM om te lobbyen. Wel zijn veel sessies gericht op organisaties waar de WFM nog sterk in ontwikkeling is. Als er veel WFM kennis in huis is bij je organistie dan heb je minder aan de parelelsessies, dat is jammer.
WFM bij operations is nog sterk onderbelicht terwijl veel (grotere) organisaties aan het zoeken zijn naar kennis hierover. Hier liggen zeker kansen voor de toekomst.

9
Mevr. Anoniewm
03-10-2017 - WFM Congres
Klanttevredenheid
Remco Claassen
Rob Adams
Meer weten?
